Zwroty
Zgodnie z prawem przysługuje Ci prawo do zwrotu zakupionych produktów.Wystarczy zgłosić nam taki zamiar w ciągu 14 dni od dostarczenia produktu. Szczegółowe informacje na temat zwrotu znajdują się w regulaminie sklepu.
W miarę możliwości wydrukuj i wypełnij poniższy formularz i dołącz do odsyłanego do nas towaru.
Wzór formularzu zwrotu znajdziesz tutaj.
Przesyłkę wyślij do nas na adres:
Bit9 Paweł Mirosławski - Tarasowy.pl,
ul.Legionów 26/2
43-300 Bielsko-Biała
Reklamacje
Jeśli chcesz zgłosić reklamację skontaktuj się z nami. Następnie przygotuj wadliwy produkt – powinien być czysty bez śladów zabrudzeń, oryginał dowodu zakupu (zrób kopię dla siebie) oraz opisz uszkodzenia. Nie podlegają reklamacji produkty zmodyfikowane przez klienta tj wszelskie tzw docięcięcia, wiercenia, skracania itp. W tym wypadku produkt traci również gwarancje producenta.
Wraz z przesyłką konieczne jest odesłanie formularza reklamacyjnego oraz oryginału paragonu lub faktury, który otrzymali Państwo wraz z zakupionym towarem. Wydrukuj i wypełnij poniższy formularz i dołącz do odsyłanego do nas towaru.
Wzór protokołu reklamacji znajdziesz tutaj. Wyślij do nas na swój koszt – nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Jeśli reklamacja zostanie uznana zwrócimy Ci koszty wysyłki.
Przesyłkę wyślij do nas Paczką Pocztową lub listem poleconym priorytetowym na adres:
Bit9 Paweł Mirosławski - Tarasowy.pl
ul.Legionów 26/2
43-300 Bielsko-Biała
W miarę możliwości należy odesłać w paczce ww. dokumenty - oryginału paragonu lub oryginał faktury oraz formularz wymiany.
Dlaczego rozpatrzenie reklamacji trwa tak długo
Zgodnie z prawem mamy do 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. W tym czasie produkt jest poddawany opinii rzeczoznawcy, a jeśli reklamacja zostanie uznana, od razu jest naprawiany, o ile wada może być usunięta na drodze naprawy. Jeśli nie, zwracamy Ci pieniądze lub oferujemy nowy produkt.