Zwroty

Zgodnie z prawem przysługuje Ci prawo do zwrotu zakupionych produktów.Wystarczy zgłosić nam taki zamiar w ciągu 14 dni od dostarczenia produktu. Szczegółowe informacje na temat zwrotu znajdują się w regulaminie sklepu.

W miarę możliwości wydrukuj i wypełnij poniższy formularz i dołącz do odsyłanego do nas towaru.

Wzór formularzu zwrotu znajdziesz tutaj.

Przesyłkę wyślij do nas na adres:

Bit9 Paweł Mirosławski - Tarasowy.pl,

ul.Legionów 26/2

43-300 Bielsko-Biała

 

Reklamacje

Jeśli chcesz zgłosić reklamację skontaktuj się z nami. Następnie przygotuj wadliwy produkt – powinien być czysty bez śladów zabrudzeń, oryginał dowodu zakupu (zrób kopię dla siebie) oraz opisz uszkodzenia. Nie podlegają reklamacji produkty zmodyfikowane przez klienta tj wszelskie tzw docięcięcia, wiercenia, skracania itp. W tym wypadku produkt traci również gwarancje producenta.

Wraz z przesyłką konieczne jest odesłanie formularza reklamacyjnego oraz oryginału paragonu lub faktury, który otrzymali Państwo wraz z zakupionym towarem. Wydrukuj i wypełnij poniższy formularz i dołącz do odsyłanego do nas towaru.

Wzór protokołu reklamacji znajdziesz tutaj. Wyślij do nas na swój koszt – nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Jeśli reklamacja zostanie uznana zwrócimy Ci koszty wysyłki.

Przesyłkę wyślij do nas Paczką Pocztową lub listem poleconym priorytetowym na adres:

Bit9 Paweł Mirosławski - Tarasowy.pl

ul.Legionów 26/2

43-300 Bielsko-Biała

W miarę możliwości należy odesłać w paczce ww. dokumenty  - oryginału paragonu lub oryginał faktury oraz formularz wymiany.

 

Dlaczego rozpatrzenie reklamacji trwa tak długo

Zgodnie z prawem mamy do 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. W tym czasie produkt jest poddawany opinii rzeczoznawcy, a jeśli reklamacja zostanie uznana, od razu jest naprawiany, o ile wada może być usunięta na drodze naprawy. Jeśli nie, zwracamy Ci pieniądze lub oferujemy nowy produkt.